02 February 2012

Menanti Keputusan Penerapan Uitm

Hari ni adalah hari penentu hidup aku. Aku akan dapat tahu keputusan pengambilan pelajar Uitm petang ini. Agak takut juga rasanya tak dapat course yang kita minta atau dapat kampus yang jauh. Aku ada tulis kat entri ini aku nak kampus mana. Tapi kalau dapat juga aku redha je.



Penantian result ni bermula dari pukul 12 malam tadi. Uitm hanya maklumkan result akan diumumkan hari ini tapi waktu tidak diberikan. Dari pukul 12 aku dan rakan-rakan pre-law lain tunggu. Hampa. Kami ingatkan mungkin pagi ni dapat tau jugak. Tetap sama. Hampa.

Bangun pagi ni ingatkan dah boleh check. Buka laman web uitm ditulis keputusan pukul 5 petang. Cis!! Penat aku tunggu semalam. Buat hati ini berdebar-debar je. Aku harap dan berdoa agar aku dapat kampus Shah Alam. Doakan aku tau!!









p/s: petang ini aku update aku dapat mana
Silakan tinggalkan komen dibawah. Segala komen akan diapprove secepat mungkin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...