16 February 2012

Topup RM 5 Dari Kementerian Belia Dan Sukan

Bila buka je email pagi tadi, aku terbaca 1 email dari Institut Penyelidikan Pembangunan Belia Malaysia. Email tu bagitau yang aku dapat top up percuma bernilai RM 5. Topup ni diberi pada semua belia yang ambil bahagian dalam survey pasal Parlimen Belia. Survey ni dijalankan dalam bulan 11 atau 12. Aku tak ingat sangat tarikh yang tepat.

Sebenarnya aku pun dah lupa  pasal survey ni pasal dah lama. Aku dapat tau survey ni pun dari blog joegrimjow . Nak join survey ni kita kena daftar dengan KBS. Aku sebenarnya dah berdaftar dengan KBS sewaktu aku pergi Perhimpunan UMNO. Dah alang-alang berdaftar baik aku buat je survey tu. Bukan susah pun. Isi-isi je ruang kosong.

see email tu sebagai bukti


Bila dah dapat hadiah ni terasa seperti dihargai. Lepas ni aku ingat nak lebih aktif dalam belia. Banyak aktiviti yang dijalankan beri manfaat pada aku. Bukan setakat manfaat duit je. Pada sapa-sapa yang nak join tu boleh daftar di sini  Untuk dapat maklumat lanjut tentang aktiviti di sini










p/s: rezeki jangan ditolak maut jangan dicari


Silakan tinggalkan komen dibawah. Segala komen akan diapprove secepat mungkin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...