30 January 2012

Selamat Tinggal Merbok

Semalam aku pergi ke Uitm Kedah untuk buat clearance nama. Maksudnya aku dah tamat belajar peringkat asasi. Tunggu masa untuk sambung ke peringkat ijazah pula.




Banyak kenangan dekat Uitm Kedah ni. Kenangan bersama kawan-kawan yang sporting paling best. Tidak kira senang atau susah, tetap bersama. Aku cuma berharap peringkat ijazah nanti aku tak sambung di Uitm Kedah juga. Biarlah kenangan di Uitm Kedah hanya bersama pre-lawrians.

Aku taknak taip panjang-panjang. Cukuplah sampai sini. Boleh menangis woo bila teringat semua ni.







p/s: idea update blog sudah ada. cuma nak taip je.harap kemalasan pergi jauh-jauh dari aku
Silakan tinggalkan komen dibawah. Segala komen akan diapprove secepat mungkin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...