02 February 2012

Header Blog Baru

Buat pertama kalinya aku reka header untuk blog ni. Sebelum ni tak pakai header hanyalah tulisan. Tetapi selepas mendapat nasihat dari seorang sahabat mengenai templates baru ini kalau ada header lagi cantik, aku pun buat header untuk blog ni.


Aku bab kreatif dan mereka bentuk ni memang failed. Takde kreatif langsung. Benda tak lawa pun boleh jadi lawa. Tapi aku kena buat juga pasal kalau ada header lagi cantik dan lagi kemas. So, aku un buat header tengah hari tadi. Hasilnya seperti di bawah



Header ni hanya guna photoscape. Nak guna photoshop memang tak dapatlah. Kalau guna photoshop pun bukan aku yang buat. Orang lain buatkan. Amacam cantik tak? Tolong kata cantik please....









p/s: aku harap header blog ni kekal untuk tempoh yang panjang.


Silakan tinggalkan komen dibawah. Segala komen akan diapprove secepat mungkin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...