23 February 2012

Maaf Sebab Lambat Balas Komen

Entri ni aku nak minta maaf pada sesiapa yang komen pada entri aku di sini. Aku lambat approve komen korang disebabkan kesilapan aku pada email. Aku dengan tak sengaja telah tanda butang spam setiap komen dari intensedebate. Jadi segala komen yang perlu di approve tak masuk ke peti masuk tapi masuk ke spam. Kesilapan aku tidak check email di spam semalam.


Aku lebih suka guna komen intensedebate berbanding komen yang disediakan blogger sebab intensedebate menawarkan commentluv. Commentluv ni adalah 1 plug in yang bawa fungsi setiap kali anda komen di blog, secara automatik entri terbaru korang dapat disiarkan di bawah komen tersebut. Aku mahu bagi peluang pada korang yang komen di blog ni dapat promote entri korang melalui commentluv ni.

Kalau tak silap aku, untuk blog yang guna blogger sebagai platform, hanya intensedebate saja yang tawar commentluv ni. Masalahnya aku tidak jumpa cara-cara dekat intensedebate ni untuk setiap komen tidak perlu di approve. Agak sukar setiap orang nak tinggalkan komen kerana perlu diapprove terlebih dahulu. Dan untuk dapatkan komen yang banyak untuk setiap entri pun berkurang kerana masalah ni.

Jadi aku nak minta maaf sangat-sangat pada yang komen semalam. Aku lambat approve komen korang. Kalau ada sesiapa tahu cara setiap komen di intensedebate tak perlu di approve sila tunjuk ajar pada saya. 


















p/s: banyak sangat bahasa rojak..akan diperbaiki masa depan
Silakan tinggalkan komen dibawah. Segala komen akan diapprove secepat mungkin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...