06 February 2012

Glory Glory Manchester United

Malam tadi malam yang penuh mendebarkan. Malam tadi ada 2 game bola yang jadi tumpuan aku. Satu melibatkan Harimau Muda dan lagi satu membabitkan Manchester United. Satu berakhir dengan kekalahan dan lagi satu berakhir dengan penuh dramatik. Aku tak nak komen pasal HM pasal bagi aku HM tetap terbaik walaupun tak layak Olimpik 2012.



Sekarang aku nak cerita pasal game Man Utd lawan Chelsea. Game semalam aku layan dekat twitter je melalui tweet rakan-rakan. Maklumlah astro rumah aku takde pakej sports. First half dan awal second half memang down gila. Aku pasrah lepas Chelsea score 3-0. Fans Chelsea mula menganjing. Takpe aku tak kisah pasal aku pun suka nganjing gak bila Man Utd menang.


Gol penyamaan Hernandez yang superb!!



Tapi bila Rooney score 2 penalti, keadaan mula berubah. Fans Man Utd ramai dah mula tidur waktu kebangkitan Man Utd. Mungkin ingat Man Utd akan kalah. Tapi tidak bagi aku. Selagi tak ditiup wisel selagi tu maksud kalah tak wujud dalam hidup aku. Dan minit ke 81 Javier Hernandez score gol penyamaan. Jadi 3-3. Ramai fans Chelsea start meroyan. Tak puas hati dengan Howard Webb yang bagi 2 penalti. Lantak kome lah. Janji Man Utd menang. Puas hati aku. First half dinganjing habis game aku menganjing balik. kih kih kih. 

2
Hero Man Utd!!!!!









p/s: Forever Glory Glory Man Utd



gambar dari google
Silakan tinggalkan komen dibawah. Segala komen akan diapprove secepat mungkin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...