31 January 2012

Templates Blog Bermasalah

Bila buka blog pagi ini, templates blog aku ada masalah. Aku tak pasti punca masalah tersebut. Tapi masalah ini aku dah sedar bermula dari blog aku lagi satu. Tak sangka pula boleh merebak ke blog yang ini. 




Cuba korang tengok gambar dekat atas tu.  Aku tak tahu sebab apa templates tu jadi macam tu. Habis header belah atas tu. Rosak blog aku. Terpaksa aku tukar templates baru. Nasib baik aku ni jenis kaki download templates. Ada juga templates simpanan. Time emergency macam ini boleh juga guna.

Aku ingat nak kekal dengan templates di atas tu untuk tempoh yang lama. Tinggal harapan jelah. Terpaksa tukar baru. Tapi kali ini tukar bukan sebab aku nak tukar tapi terpaksa tukar. Aku harap korang selesa dengan templates baru ini. Aku akan perbaiki templates ini untuk lebih kemas dan ringan.






p/s: semakin rajin update blog.

Silakan tinggalkan komen dibawah. Segala komen akan diapprove secepat mungkin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...