20 June 2012

Celotah Waktu Petang

Masuk hari ni dah hari Rabu. Tnggal berapa hari je lagi untuk minggu ni habis. Minggu depan dah mula study week sebelum final exam. Final exam pertama untuk ijazah.


Selalunya waktu kat asasi dulu, hujung sem macam ni, segala test dan assignment sudah selesai. Minggu terakhir hanya habiskan bab yang belum belajar atau buat revision atau kelas dibatalkan. Tapi time ijazah ni, minggu terakhir ni ada 3 test yang bakal diharungi. 2 test bertulis, 1 test oral untuk bahasa arab. Adui pening kepala fikir semua ni. Untuk bahasa arab kemungkinan besar akan ada kelas ganti waktu study week sebab ada bahasa arab ada 2 test lagi tak buat. Memang kena buat kelas ganti la jawabnya.

Tadi baru je selesai assignment group untuk bahasa arab. Assignment yang kena berlakon dalam bahasa arab. Baru tahu susahnya nak jadi pengarah filem. Baru buat filem pendek durasi 10 minit pun dah susah apatah lagi filem lebih 1 jam. Tapi yang pasti filem kami buat tu lebih baik dari filem kutip RM40 juta. kih kih kih.

Cukup la celoteh petang ni. Saja je nak bagi blog ni berupdate walaupun apa yang diupdate tu takde isi langsung. Takda la berserawang dan berhabuk blog ni. Esok ada 2 test yang perlu diharungi. Wish me luck!!. Okay nak pergi baca buku jap.


Silakan tinggalkan komen dibawah. Segala komen akan diapprove secepat mungkin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...