27 January 2012

Luahan Rasa




Blog ni makin hari makin bersawang. Lama gila tak update. Kalau update pun hanyalah lirik lagu yang kena dengan mood time tu. Kalau tak jangan harap aku nak update ditambah dengan kekeringan idea.

Impian aku untuk lebih serius dalam dunia blogging tahun ini mungkin berkubur macam tu je kalau aku tak update blog dengan kerap. Maklumlah aku bukan blogger hebat yang ditunggu entrinya. Aku hanya budak yang baru belajar nak menulis. Banyak lagi aku perlu belajar dalam bidang menulis.

Aku selalu terfikir macam manalah agaknya blogger yang popular macam ariffshah dan denaihati dapat idea update blog. Selalu sangat update. Pernah 1 hari sampai 2-3 entri. Paling kurang pun agaknya 3 hari sekali. Macam mana nak dapat idea?

Tu baru cakap pasal idea. Belum lagi gaya penulisan. Gaya penulisan aku memang hancur. Banyak bercampur dengan perkataan ringkas dan bahasa pasar. Kalau buat karangan BM jangan harap nak dapat A+. Tapi aku akan terus belajar untuk perbaiki penulisan aku.

Tahun 2012 pun baru lagi. Bulan 1 pun tak habis lagi. Jadi aku ada 11 bulan penuhi impian aku untuk lebih serius dalam dunia blog. Harap anda memberi sokongan dengan membaca dan jadi follower blog ini.

Sekian Terima Kasih
Silakan tinggalkan komen dibawah. Segala komen akan diapprove secepat mungkin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...