07 November 2011

Percubaan

Sekali lagi aku bertukar templates. Itulah kerja aku asyik tukar template je. Kadang-kadang tu dalam sebulan sampai 2-3 kali aku tukar. Padahal blogger popular macam Denaihati dan Ariffshah tak tukar template untuk tempoh yang lama. 



Sebenarnya kekerapan aku tukar template disebabkan kecerewetan aku sendiri. Aku lebih suka templates yang simple dan mudah. Tapi banyak templates yang baru terutama yang percuma makin serabut aku tengok. Penuh dengan warna-warni cam budak tadika. Kalau untuk blogger perempuan mungkin diorang suka tapi bagi aku itu serabut.

Selain itu, penting untuk pilih template yang ringan dan laju. Jangan pilih template yang berat dan banyak widget. Nanti loading page lama. Orang tak suka. Bila orang dah tak suka orang akan klik butang pangkah merah. Itu tips aku belajar dari blogger lain.

Entri ini saja aku tulis untuk uji template ini. Dari segi benda lain dah lulus dan entri ini ujian terakhir untuk template ni. Kalau ok aku akan biarkan saja untuk tempoh yang aku tak pasti lagi. 
Silakan tinggalkan komen dibawah. Segala komen akan diapprove secepat mungkin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...