02 October 2011

Selamat Menduduki PMR 2011

Pada adik2 yang akan menduduki PMR hari Selasa ni, aku mengucapkan selamat menduduki peperiksaan. Waktu jawab tu jangan nak kelam-kabut sangat. Bagi yang cepat gelabah tu, tenang dan tarik nafas dalam2 pasal takda benda yang nak ditakutkan. Soalan tu tak makan korang punyalah.

 

Habis je PMR nanti, enjoylah sepuas hati korang dengan kawan2 pasal lepas ni belum tentu akan sekolah yang sama lagi. Bagi yang result gempak mesti pergi SBP takpun MRSM. Ada result yang ok pergi ke sekolah teknik. Tapi bagi aku belajarlah kat mana sekalipun, kalau korang sendiri yang nak belajar, tak perlu orang suruh korang sendiri akan buka buku. Tapi kalau dah ketegaq sangat tak boleh nak tolong dah.

 

Bagi adik2 yang time trial tu dapat result teruk jangan gelabah. Dunia belum kiamat lagi. Aku time ujian dulu kalau subjek science susah nak cecah 50 tapi time PMR boleh je aku dapat B. Apa yang penting study last minute. Tips ni aku tuju kat budak laki je pasal perempuan susah sikit nak study last minute. Tak masuk kata diorang. Entahlah aku pun tak tau diorang ni.

 

Last dari aku, dah lama tak menaip blog secara serius, so sori kalau tak menepati piawaian ISO:9001. Aku akan perbaiki dari hari ke hari.

Silakan tinggalkan komen dibawah. Segala komen akan diapprove secepat mungkin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...