06 October 2011

RIP Steve Jobs

Berita yang mengejutkan dunia pagi ni ialah kematian pengasas bersama Apple iaitu Steve Jobs. Berita kematian Jobs sehari selepas Apple melancarkan Iphone 4s. Kehilangan yang besar untuk dunia gadjet.

 

Aku bukanlah pengguna tegar Apple buat masa sekarang tapi akan datang mungkin. Tapi bagi aku produk Apple memang best. Tengok jelah theme blog aku ni. Dah banyak theme aku cuba ni je yang menarik minat aku. Simple dan Elegance.

 

Steve Jobs dah banyak bagi sumbangan pada dunia gadjet dan komputer. Aku harap dengan kematiannya tak menyebabkan dunia gadjet menjadi lembap. But for Ifag dalam tempoh 2 hari Apple buat korang sedih. First korang tunggu Iphone 5 tapi yang keluar Iphone 4s dan hari ni kematian Otai Apple iaitu Steve Jobs. Sian kat korang.. Sabar jelah

Silakan tinggalkan komen dibawah. Segala komen akan diapprove secepat mungkin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...